Daviklis detonacijos SKODA OCTAVIA (1U2) Elektros sistema Davikliai
Atgal
                Daviklis detonacijos 84.019 gera kaina internetu

Daviklis detonacijos (84.019)

  • Originalus detalės kodas: 0041539028
  • Originalus kodas: 030905377A
  • Originalus kodas: 0K01C18921
  • Originalus kodas: 1367644
  • Originalus kodas: 3R2312A699AB
  • Originalus kodas: 594621
  • Originalus kodas: 7431367644
  • Originalus kodas: 7700871678
  • Originalus kodas: 8961505010
  • Originalus kodas: 914241
  • Originalus kodas: 9142415
  • Originalus kodas: 93261954
  • Originalus kodas: 96168084
  • Originalus kodas: 9616808480
  • Detalės gamintojas: manuf img
Kaip pirkti
  • 1
    Suraskite reikiamą detalę. Pridėkite visas reikiamas dalis „Į užklausą“ ir spauskite „Siųsti užklausą“.
  • 2
    Gausite specialisto parengtą automobilio dalių komercinį pasiūlymą su kainomis:
    • Pigiausią variantą
    • Geros kokybės
    • Aukščiausios kokybės
  • 3
    Jei pasiūlymas Jums tiks reikiamas automobilių dalis galėsite įsigyti atsiskaitydami grynais, pavedimu ar kortele.
Sužinoti automobilio dalių kainas ir jas užsakyti taip pat galite: Naujiena! Akcijų katalogas ieškok pats ir pirk iškarto 24/7 www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/ jau virš 1 mln.  skirtingų automobilių dalių akcijų. Iš akcijų katalogo dar pigiau ir greičiau.
papildomas gaminys / papildoma informacija 2 be kabelio
polių skaičius 2

Trumpai tariant detonacijos daviklis yra mikrofonas, kuris klauso tik tam tikro dažnio garso signalų, būdingų detonacijai. Detonacijos daviklį galima rasti tik naujesnės kartos automobiliuose, kuriuose variklio darbą valdo kompiuteris. Kokių priemonių gali imtis automobilio kompiuteris priklauso nuo gamintojo. Pastebėjęs detonaciją kompiuteris gali padidinti įpurškiamo kuro kiekį, taip ataušindamas per daug įkaitusias degimo kameros vietas, pavėlinti uždegimo momentą ar sumažinti turbokompresoriaus slėgį, jei automobilis su turbokompresoriumi. Daugiausia žalos detonacija gali padaryti varikliams su turbokompresoriais, tačiau atmosferinio variklio detalės taip pat gali smarkiai nukentėti. Dažniausia detonacijos priežastis standartiniuose varikliuose yra per žemo oktaninio skaičiaus kuras arba dėl kažkokios gamykloje įvykusios klaidos. Variklio valdymo sistema dažniausiai sėkmingai kovoja su detonacija ir vairuotojas to net nepastebi (nebent sumažėja automobilio trauka). Verta paminėti, kad dažniausiai detonuoja neteisingai „tiuninguojami“ varikliai.