Filtras alyvos
SKODA
OCTAVIA Combi (1Z5) Filtrai, tepalai, skysčiai ir kita Filtrai
Atgal
Filtras alyvos (101150562071)
- Originalus detalės kodas: 045 115 389C
- Originalus kodas: 045 115 389 C
- Originalus kodas: 045 115 466
- Originalus kodas: 045115466
- Originalus kodas: 045 115 466 A
- Originalus kodas: 045115466A
- Originalus kodas: 045 115 466A
- Originalus kodas: 045 115 466 B
- Originalus kodas: 045115466B
- Originalus kodas: 045 115 466B
- Originalus kodas: 045 115 466 C
- Originalus kodas: 045 115 562
- Originalus kodas: 045 118 389 C
- Originalus kodas: 045 118 466
- Originalus kodas: 045118466
- Originalus kodas: 070 115 562
- Originalus kodas: 070115562
- Originalus kodas: 071 115 466
- Originalus kodas: 071 115 562
- Originalus kodas: 071115562
- Originalus kodas: 071 115 562 A
- Originalus kodas: 071115562A
- Originalus kodas: 071 115 562A
- Originalus kodas: 071 115 562 B
- Originalus kodas: 071115562B
- Originalus kodas: 071 115 562B
- Originalus kodas: 071 115 562 C
- Originalus kodas: 071 115 562C
- Originalus kodas: 1 118 184
- Originalus kodas: 1118184
- Originalus kodas: 1 250 679
- Originalus kodas: 1250679
- Originalus kodas: 21-6744-AA
- Originalus kodas: 3M 21 6744AA
- Originalus kodas: 3M21 6744 AA
- Originalus kodas: 3M21-6744-AA
- Originalus kodas: 3M216744AA
- Originalus kodas: 45115466
- Originalus kodas: 45118466
- Originalus kodas: 68001297AA
- Originalus kodas: 71115562
- Originalus kodas: MN980125
- Originalus kodas: MN 980408
- Originalus kodas: MO438
- Originalus kodas: YM21 6744 AA
- Originalus kodas: YM21-6744-AA
- Originalus kodas: YM216744AA
- Detalės gamintojas:
Kaip pirkti
Sužinoti automobilio dalių kainas ir jas užsakyti taip pat galite: Naujiena! Akcijų katalogas ieškok pats ir pirk iškarto 24/7 www.pigiausiosdalys.lt/lt/akcijos/ jau virš 1 mln. skirtingų automobilių dalių akcijų. Iš akcijų katalogo dar pigiau ir greičiau.
Tepalas tepa visas judančias ir darbines variklio dalis. Degimo metu į tepalą patenka teršalų dalelės, degimo produktų liekanos, nuodegos. Jos teršia ir tirština tepalą. Todėl sutrinka normalus tepalo tiekimas į variklį, sumažėja variklio galingumas arba padidėja kuro sąnaudos, o blogiausiu atveju variklis visiškai sugenda.
Variklių galingumo didinimas tuo pačiu metu mažinant kuro sąnaudas kelia padidintus reikalavimus variklių gamybos pramonei. Tik švarus tepalas gali ilgam užtikrinti pastovų variklio galingumą.